Sommarlov?

[10:42]

Ja, så var detta år över. Helt galet vad fort allt har gått. Var och fick betygen igår, fikade litegranna med klassen och gick ner på stan och käkade glass med Jocke och Elin efteråt. Känns ju inte som att man har slutat eftersom att det är kurs hela nästa vecka. Vet inte om jag ser fram emot det eller om jag är rädd för nästa vecka :) Återstår att se om man lever eller ej nästa Lördag när det är klart.. Men hursomhelst så är sammanfattningen på året god. Jag fick goda ord från mina två favoritlärare, och det betydde väldigt mycket. Fick en ljusare syn på mitt framtida liv som dansare faktiskt.. Var ute hos dem, Ellinor och Magnus, i Torsdags kväll/natt och hade avslutningsfest. Hur underbart som helst, ska dit flera gånger. Jocke hittade en ny kompis i Magnus också, det kändes bra eftersom jag trivs så bra med dem..

Snart dags för Stockholmsvisit också, ser fram emot det som bara den! Efter midsommar, då jävlar blir det dansa av! Ska antagligen bo hos Ann-Sofie, systers sambos mamma. Min extramamma.

Idag blir det Sågmyra, jippie! Har längtat länge efter dem där ute. Ska grilla och kolla lite på Sågmyra marknad och mysa och ha det gott i hettan. Höll på att förlora förståndet igår då det var helt galet hett ute. GAH! Men ser verkligen fram emot idag/ikväll. Är så mysigt att vara där!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wilhelmmarlene

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits