Ny Måndag

[20:12]

Klockan är mycket och vi har inte ätit ÄN. Uscha på Victoria och Jocke. Jag förstår varför alla dansare är så jävla smala.. Man orkar ju inte göra mat för fasen. Kanske ska bli kontorist istället.

Inträdesprov till dansarutbildningen för andra gången och jag fick sitta i juryn IGEN. Jätteskojigt, men samtidigt rätt skrämmande att man faktiskt ska bestämma över någons framtid. Men det var mestadels kul och otroligt lärorikt. Nu vet vi vilka som ska gå på skolan också, och imorgon är det kurs för alla som har sökt och kommit in och de som är reserver + vi gamlingar som hänger kvar och fluktar för länge på de stackars lärare som ska stå ut med oss lite till. Kurs hela veckan ända fram till Lördag alltså. Kommer nog att bli en kämpig vecka, men det ska bli kul med lite nya ansikten i danssalen. Sen är det ju midsommarveckan. Och det innebär att det snart bär av till Bounce Summercamp också, kan inte vänta mycket längre :)

Som jag har längtat efter den veckan, och som jag kommer att trivas. Hujedamig, vilken underbar vecka det kommer att bli. Sen efter den veckan är det väl som vi ska till Kolmården. Det är Jockes mamma, pappa, syster och systerns sambo och deras 9 månaders bäbis som med spänning ser fram emot alla djur och getterna som man får klappa på. Och så jag och Jocke då, som också kan räknas till småbarnen kanske eftersom vi säkert känner ungefär likadant som Oliver. Heh..

Jaja, nu ska vi käka lite ostschnitzel och billighetsmakaroner i kgpack. Mums för varierad mat! Eller inte..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Men hej Victoria! Nu har jag hittat till din blogg! Och hit kommer jag tillbaka, du skriver som en jag vet inte vad ... mycket underhållande och bra skrivet! Hur går det med boxen då? :)

Postat av: Eirikanastasia

Very informative and enlightening website

2009-11-25 @ 11:05:52
URL: http://eirikanastasia.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits