Midsommarafton

[15:43]

Här sitter jag på självaste midsommarafton och bloggar. Jag har ju inte bloggat på så länge så nu fick jag lov att slänga in ett inlägg för att hålla de få intresserade kvar vid intresse! Är i Mora och ska kalasa, sen bär det av till Stockholm nästa vecka. Ska dansa med Bounce. Så kul :)

Nu ska jag tydligen börja dricka rödvin enligt Ann-Sofie, åhå, då kan jag kanske börja tycka om det så att jag kan joina alla andra rödvinsdrickare, eftersom det inte verkar finnas så många vitvindsdrickare längre. Är bara The Whitewine-pussy Victoria som dricker det i min krets känns det som.. Hmffr..

Saknar Micke, Monica och Ambi här. Skulle ha varit här, men sjukdom verkar ha drabbat familjen, och det är ju SÅ typiskt och jäkligt tråkigt. Men det kommer fler gånger. Kommer väl vara i Sågmyra och trakassera dem tillräckligt ändå :)

Nu ska jag återgå till det sociala livet utanför Alinsgårdens portar.. Huh.. Kom det från mig? Och by the way så har jag köpt ett speeeel. Riket heter det, verkar helt galet men jag vill bara spela det nu!!!! En rättelse också.. Pappa har köpt spelet - Inte jag!

Glad Midsommar på er alla underbara människor!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika

Coh en riktigt trevlig midsommar till dig också! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits