Ljuva helg ännu en gång!

[23:40]

Ja, har suttit i över en timme och försökt fått förklarat för mig om en massa skit som jag egentligen inte orkar bry mig om. Vill kunna kolla på film via datorn då våran dvd verkar arg och vill ta ut förtidspensionering. Så pappa skulle förklara hur detta går till väga, och en timme i telefon var bortkastad tid eftersom jag inte uppnådde speciellt mycket till resultat.. Men men, lets try again tomorrow. Dessa datorer. Hujedamig!

Helg, ljuva helg som jag inte vill ska vara över. Helt underbar helg, som jag för övrigt säger typ varje helg. Men denna var helt speciell. Har tillbringat mycket tid ute i Sågmyra hos mina favoritmänniskor. Har glassat i solen, ätit tusen liter god mat, pratat en massa om en massa, myst, sprungit med en del promille i kroppen och köpt godis i en affär som hette Godis Britta eller nå liknande. Liksom, bara namnet gör ju att man måste köpa något. Visserligen så köpte varken jag eller J. något eftersom jag tydligen hade blivit tillsagd att ta med hans plånbok, vilket jag inte alls hade hört. Så det slutade med att Monica handlade en påse som vi snyltade lite på :) Tack för det!! Vi har ätit jordgubbar, jag har lekt med Amberle, vi har umgåtts och haft det jättemysigt ute i Sågmyra som är mitt absouta favoritställe. Gud, tacka vet jag min bror, min svägerska och deras underbara Amberle. Vad hade jag gjort utan er? Och till råga på allt detta toppenmysiga så scrappade vi hela dagen idag i butiken. Jisses.. Eller förresten, jag scrappade inte speciellt mycket, hade inte en enda bild med mig, så det blev liksom svårt att få något vettigt gjort. Nåväl, det får bli en annan gång, och när boxen är klar så kommer bilder, I promise..

image64
Vill ha! Så söta att man skulle kunna käka upp dem hela.
www.pappersvinden.se - Värt att kika in på om intresse för scrapbooking finns!


Måste sova, jisses.. Klockan är ju snart tolv och jag ska upp imorgon och sitta och vara trevlig och representera skolan på inträdesprovet. Hehe, återstår att se hur trevligt det blir alltså. Ska bli spännande att se vilka som kommer in, får nog veta det redan imorgon, eftersom att det är kurs för alla de nya redan på Tisdag. Och, jag ska jag vara med på kursen. En hel veckas gratisträning!!! Wipiie..!!

Nu, sova..
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Åh, vad du är GO! Ni är välkomna hit precis när ni vill, det är så mysigt när ni är här!
Ska städa undan lite här hemma i veckan, sen hoppas jag ni kommer så vi kan fortsätta lite med våra låd-album!

Postat av: ulrika

Vaddå "scrappade inte speciellt mycket"? Din box blir ju helt underbar! Jag är så imponerad av din stil, det blir helt personligt, sååå vackert och varje detalj är så genomarbetad. Du är verkligen duktig! Det är en fröjd att scrappa bredvid dig, du inspirerar!

2007-06-14 @ 07:17:01
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits