Veterinär

[00:26]

Ja om några timmar ska man upp igen och upp och filma våran jävligt halta ponny. Så att veterinären vi ska till senare imorgon, Onsdag, förstår hur illa det faktiskt är. Kommer, om jag känner rätt, att få vara där borta i Borlänge med hästen hela dagen imorgon.. Hoppas att de hittar något fel, för jag lider verkligen när han mår som han mår. Usch!

Har varit ute och plockat blåbär, och konstigt nog var den mig de andra fick dra hem. Jag ville ju ha blåbärspaj och blåbärsmuffins. Så jag var så ivrig med att hitta ett blått ställe. Men icke.. Helt renplockat, förutom de blåbär som var så små att man fick leta dem med förstoringsglas. Så efter tre timmars letande gav vi upp och nöjde oss med en hink. I EN ENDA liten hink fick allt som vi hade plockat plats. Skamligt.. Tråkigt om inte annat. Men jag ska ha min paj, så är det bara...

Onsdag den 25/7 betyder att min baby fyller 20 år. Nu kan alltså han följa mig på systemet och bära, för innan har ju jag fått kånka runt på allt själv. Inte för att jag egentligen köper så mycket på systemet, men när jag väl gör så brukar jag fylla upp litegranna. Han fyller ju gammal nu, och med det menas att jag blir ännu äldre. Jag tror att jag börjar få min 30 års kris nio år för tidigt.. I alla fall, så GRATTIS till dig min älskling. Vi ses imorgon!!

Dansen idag gick prima. Tog oss över en timma att komma på en bra låt att koreografera till. Sen när vi väl börjat röra på oss så lossnade allt och nu har vi över tusen idéer. Kommer bli kanon det här.

Jag ordbajsar värre än någon annan, I know! Sån är jag, bajsar hela tiden. Nu dags för sängen.

Godnatt!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits