The last one..

[15:33]

Japp, nu har jag till och med börjat att dammsuga, och under sängen fanns det mycket läskigheter. Så jag väntar snällt tills min man kommer hem så får han dra fram sin illaluktande gamla hockeytrunk själv, för jag vågar ärligt talat inte göra det när jag är ensam hemma..

Har bestämt träff med min kära bror Michael och hans goa fruga Monica. Så vi ska ut till S-myra ikväll. Wipiiie, looking forward to.. Ska bli skönt att komma ifrån detta damminkast. Bläh för ostädat. Från och med nu ska jag börja städa jämt. Det löftet kommer jag hålla i ungefär tio minuter dock..

Ska in och duscha av mig litegranna tror jag. Fast först ska jag skura lite inne där, så att det kan få lukta lite gott någon gång i badrummets historia. Jaja, vad är väl en bal på slottet. Pjuh!

Over and Out med mitt finaste städhumör//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits