Sen?

[03:26]

Uscha uscha. Hytta med fingret med all rätt. Jag sover inte ÄN.. Nu är jag megajättetrött, och samtidigt har hungern letat sig fram igen. Förbaskat! Har suttit och pillat med bilder i PS och så. Har kommit fram till följande: Att jag nästan enbart använder mig av Unsharp Mask.. Hujedamig vilken tråkig människa. Jag lägger inte ens ner tid på att lära mig allt ordentligt. Jag borde skämmas. Men först ska jag sova en slurk.. Sen kan jag börja att tänka på skamvrån. Solen är än en gång på väg upp.. Hua! Godnatt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anonym

svar: låter lite som mig. Jag blev också mobbad av dem jag trodde var min vänner och jag ser mig själv som tjock, ja, jättetjock. Men det sista du skrev var bra skrivet :)

Postat av: Elin

Ja måste ha varit det :)
Låter som du har haft en kanondag :) Är du i mora nu eller vart har du hästarna? :P
För mig blev det mys med killen och en vända på stan. Sen umgåtts med tjejerna, va ut och käkade och lite sånt :D Puss o Kram

2007-07-24 @ 13:57:20
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Lukas Podolski

Very well done. I enjoyed the site.

2009-05-05 @ 10:29:13
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits