Scrapping

[13:10]

Är i full gång med att snoka omkring på diverse designersidor och lite annat skoj. Har hittat en del grejer som faktiskt liknar scrapbooking rätt mycket. Jag kan tipsa om ett set babysaker, som kommer bland annat från Månsson's, som jag MÅSTE ha när jag någon gång skaffar barn. SÅ sött!

    

Babylotion, babyfilt i söt förpackning, babytvål, babysockar i söt ask och skötväska. Måste bara ha sen i framtiden. Dock tror jag inte riktigt att detta finns kvar då jag skaffar barn, men det finns förhoppningsvis något liknande. Tills dess kan jag bara tipsa blivande mödrar eller nuvarande mödrar om dessa underbara saker!

Kollar vidare med glädje :)
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Torkel

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits