Nagellacksshopping

[18:56]

Kan inte få nog av mina röda naglar. Är så att man vill äta upp dem. De är så fina. Mums! Har varit ner på Åhléns och köpt två lack till, ett rött och ett blått. Bilder kommer sen. Billigaste som fanns blev det också såklart, snålhöna som jag är. Har inte pengar så att det räcker till ett dyrare och bättre, så det fick räcka med billigt och liten förpackning.

Va in på Cubus också. Den butiken har jag gett upp förhoppningarna om för längesedan, så jag drogs inget vidare mot öppningen när vi fick förbi. Då brast ju lillesyster ut och säger att det är massa rea. Olala, det passar ju mig och min ytterst tomma plånbok. Massor med sommarplagg som reas ut till förvånansvärt bra priser. Visst, det är förra säsongen nu eftersom höst och vinterkläder ska börja säljas nu, men det ger jag fan i eftersom att jag köpte vita plagg som funkar närsom ändå. Ett långt linne, enkelt utan krusiduller. En skjorttunika/skjortklänning (inte vet jag vad det klassas som..?) med fickor som jag är totalt megaförälskad i. Jag gjorde ju världens inpulsköp, provade inte ens plaggen. Men ack så bra det blev. Det första mamma sa när jag testade tunikan var om jag hade köpt en mammaklänning. Men det var mest på skämt, för hon gillade den! Me too kan jag tillägga. Helt perfekt. Lite genomskinlig, mne what the heck.. Gör inget. Funderar nu på att åka ner imorgon och köpa en svart likadan. De är ju så fiiiiiiiina!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Elin

Tack sötis :) Allt prima med mig :) Mäh jag har inte varit vid lasarettet nått. Måste varit nån som va väldigt lik mig?! :P Har du haft för dig annars idag då? Puss o Kram

Postat av: Wysteriia

Tack så jätte mycket ;D Kul o höra att nån tycker att man har DET ;) Läget med dig då? :)

2007-07-23 @ 22:57:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits