Lite mindre arg..

[15:13]

Ja nu är jag lugnare igen. Men ännu har inte vreden lagt sig helt. Är jävligt sur på lillsyster, och det kommer jag vara tills hon ber om ursäkt för hur hon kan bete sig, och gör hon inte det får jag väl nypa henne i näsan. Jag måste lugna mig, annars jobbar hjärtat på högvarv, och det orkar inte hjärtat göra hela tiden. Hua. Att saker och ting kan vara så jobbiga? Och det blir inte bättre av att man måste sitta och lägga in räkningar som måste vara det mest meningslösa i livet.. Nu är jag pessimist AB, och jag vill inte smitta av mig, men jag blir bara så less!

Tror att jag tänker gå ner och ta en Maryland Cookies-kaka. Goda, och kanske dämpar det min vrede en aning. Mitt liv är som bäddat för tröstätning när jag resonerar sådär. Men det är ju gott i alla fall. Och så tänker jag smaka mig en Xider Strawberry Desire eller vad fan den nu heter. Hoppas den är god, annars blir jag nog arg igen, för det är vad jag har att förtära ikväll. Så det skulle ju vara tråkigt om det smakar skit menar jag.. Och grogga tänker jag inte göra hemma hos mor och far, alldeles för riskabelt. Jag har en fallenhet att bli ganska packad av grogg. Så det lägger jag ner..

Gud vad jag känner mig ociviliserad just nu. Vill åka ut i skogen och hitta en grotta att sova i, äta blåbär och bara vara med mig själv och min rädsla för mörker och läskiga djur och ting. Det kallar jag terapi för själen!

Men människa, var har du gömt Victoria?
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

*skrattar nästan ihjäl mig*
Åh, Herregud, vilket elände du lever i!
Jag hoppas VERKLIGEN att drickat inte smakade skit, och det där med grottan vet jag inte riktigt... Tänk på alla spindlar...
Det var kul att du var här idag (måndag) hoppas vi ses igen i morrn!

Postat av: Birgeralma

I love guest books, keep up the good work!

2009-01-08 @ 08:18:13
URL: http://birgeralma.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits