Jag älskar..

[12:26]

Vill att det ska bli efter 16:00 nu, så att min älskling slutar sitt jobb så att jag får krama om honom och påminna honom hur mycket jag gillar att han faktiskt är min. 2 år, herregud, det är lång tid. I alla fall för mig. Jag som aldrig haft ett förhållande förut. Småskit bara, men inget som ens snuddar vid det vi har. Två år.. Jag kommer ihåg när jag flyttade till Linköping för att gå dansutbildning kort efter att vi precis blivit tillsammans.. Då räknade man veckorna, tillsammans ..en vecka, två veckor, tre.. En månad, tre månader.. Nu TVÅ år.. Det är så otroligt många timmar, minuter, sekunder.. Det är så otroligt många ögonblick som han har varit min, min alldeles egna Joakim.

Helt sagolikt är tillvaron när man har hittat personen som man för alltid vill dela sitt liv med. Han är den halva av mig som jag letat efter så länge. Han är min ängel och min dröm. Allt i ett, och han är perfekt. Han är definitionen av mig, med honom är jag den som jag vill vara: Hans, helt och hållet..



Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Visst är det härligt när man träffat någon som man älskar sååå mycket och allt känns så himla rätt! Grattis till era två år!!

Postat av: Skräptanten

Jag är så glad för er bådas skull! Var rädda om varandra och om kärleken, och ta den aldrig för given!

2007-07-12 @ 11:13:55
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits