Into The Blue

[13:58]

Japp, har förtärt min ytterst sena frukost.. Var visserligen några timmar sen jag åt, men ändå sent.. Har förbrukat den senaste stunden med att kolla på Into The Blue med bla. Paul Walker och Jessica Alba i rollerna. Härligt Bahamasväder, solbrända kroppar och klarblått vatten med ett ständigt vimmel av hajar. Like that movie. Om inte annat så är ju Jessica Alba vrålhet, som alltid.. Vissa människor får då allt, andra inte..


image89


Längtar efter min och babys resa i höst. Då sticker vi troligtvis till Bulgarien i två veckor. Skulle i alla fall vara alldeles underbart att få komma i väg och ha lite qualitytime with my soulmate. Jag hoppas och håller tummarna.

Har DU några tips om platser väl värda att besöka?

Nu ska jag leta upp ännu en film att fördriva tiden med. Ska nog börja recensera filmer, så mycket som jag håller på och kollar hela tiden. Hua!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Edvardstella

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits