Hujedamig

[11:57]

Nujävlar. Nu har Victoria hittat speedknappen. Nu går det undan i svängarna vill jag lova. Nu börjar det liksom hända saker, nu ser jag tillochmed soffan. Wow, var det så den såg ut, och en hörnsoffa var det också. Så stoooor den är. Nä, skämtåsido, så stökigt har det faktiskt inte varit, men det är mycket skräp i soffan kan jag medge. Mest massor och massor av kläder som jag nu håller på att sortera in i garderoben igen efter rejäl tvättdag igår. Värst är nog att jag är själv att göra detta, så jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med Jockes grejer, jag vill bara ta mina egnta stuffs nu, men han har ju saker precis överallt. Så nu är jag lite småirriterad.. Men wtf, så är det att bo två :)

Nu behöver jag plåster också, vilket vi inte har, eftersom jag pillat sönder ett myggbett.. Aj..

Dagens vill ha:



Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Nicolaymerethe

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits