Ditt och datt, lite dans och kärlek!

[12:22]

Nu är tvättandet klart, thank god! Nu ska jag sätta mig och äta lite mat.. Vad nu det blir vet jag faktiskt inte. Ska kolla i frysen om det finns något att göra iordning. Annars får jag käka toast, om den där j-la maskinen funkar. Gjorde det inte igår kan jag påpeka..

Jo, jag har ju en sida med bilder, för er som är nyfikna på hur min tillvaro faktiskt kan se ut också.
www.Vickis_Vire.pixbox.se - Där hittar ni lite bilder om ditt och datt och lite dans och kärlek. Så kolla in om ni är nyfikna. Och ni som redan vet hur jag och mitt liv ser ut, ni har ändå inte sett dessa bilder, så det kanske är värt en lite kik..


Dansen är mitt liv.. Vad vore jag utan den?

Nu mat!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Hihi, jag undrar vad jag hade varit med dansen i mitt liv. Det ser verkligen kul och spännande ut. Vet du? En hel månad är det kvar tills vi får träffa skrutten i min mage, phu. Känns som om det blir en lång, lång månad. Kram, kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits