Dagens sista inlägg

[16:17]

Blir det som jag har tänkt mig så är detta dagens sista inlägg. Nu har jag faktiskt nästan städat klar hela lägenheten, i alla fall har jag dammsugit av så gott som alltihopa, förutom de ställen som jag själv inte kommer åt, som under soffan och sängen. Jocke får hjälpa mig att flytta undan så att jag kommer åt, då kan jag skura allt golv när vi kommer hem på Söndag, måste dammtorka alla hyllor innan bara. Pjuh, lägenheten är i alla fall ostökig, sen om den än är dammig, det ger jag fan i nu.. Det ser rent ut, och det duger nu medans vi ska hem till Vika. Sen tar jag nya friska tag på Måndag och städar och skurar allrengöring överallt..

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sen se till att jag packat med mig det jag behöver, sen är det bara att vänta in min kärlek och så far vi hem till mor och far och alla djuren. Åh så skönt detta ska bli. Fira två år måste hinnas med också, köpa en engångskamera kanske, knäppa lite kort, för att sedan scrappa lite. Måste göra klar min box, och den ska handla om kärleken, om oss.

Ha en trevlig Fredagskväll! Det tänker ta mig fan jag ha i alla fall..
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Grattis på 2-års dagen!
Hälsa Jocke.
/Linken

Postat av: Taraldhelen

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2009-01-30 @ 10:23:40
URL: http://taraldhelen.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits