Bak och bak..

[13:38]

Wihooo, äntligen får jag stilla mitt bakbegär. Inhandlade ägg igår, och det underlättar ju att ha såna hemma om man vill baka. Det brukar ju vara huvudingrediensen.. Så nu kan jag baka, och jag har redan tio muffins i ugnen. Tror att jag ska göra tio till. Nu har jag gjort geishamuffins. Smeten var ju så god att man bara ville äta den. Antar att geishabitarna kommer att försvinna inne i hettan, men jag hoppas att det finns lite kvar av dem för lite känsla i alla fall. Sen tror jag att jag ska göra kladdmuffins. Fattar egentligen inte varför jag bakar idag, vi ska ju till Mora imorgon. Men jag får väl ta med mig det överblivna dit om inte annat. måste bara få baka, baka och baka lite nu!

image99

Åter till baket..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

Tack så jättemycket.. glädjer mig väldigt mycket att höra:) mums vilken muffin! nu ska jag ner på stan och fika i regnet! inomhus förhoppningsvis:) kram på dig!

Postat av: ulrika_m

Mmmm ... ser verkligen läckert ut! Nu blir jag också baksugen! Och muffinssugen förstås!

2007-07-12 @ 15:29:43
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Tormathilda

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-13 @ 08:25:24
URL: http://tormathilda.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits