Uppe i varv

[22:29]

Jag kan inte förstå att jag ska vara så kall och narig om mina händer. Nu för tiden är jag nästan alltid kall om händer och fötter, trots att det inte är speciellt kallt här inne. Ser ut som att jag håller på att förvandlas till krokodil.. Lite småscary, och ont gör det. Jag är nu så uppe i varv att jag funderar på om jag ska kolla på en film eller om jag ska vara duktig och läsa bok. Jag kommer antagligen inte kunna sova förens det blivit ljust igen, så natten är lång..

Bollarna är klara, jag har börjat bearbeta det enorma berg av disk som sakta har byggts upp igen sen sist man diskade ordentligt. Vi lär oss uppenbarligen ALDRIG att ta och diska det vi använt direkt.. En diskmaskin skulle sitta fint helt enkelt.

Nu ska jag moffa i mig lite chokladbollar och glo på film, hittar inget vettigare att göra. Det vettigaste vore väl att sova tänker ni, men jag kan helt enkelt inte.

Over and Out//


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits