Tunga ögon

[12:03]

Okey, jag gick och la mig runt sex och sov på riktigt. Kom hem från M&M runt 04:30 och satte mig av någon anledning framför tvn och tyckte att jag inte var nå trött alls. Fastnade vid ett sånt där program som man ska gissa ord på, på tv4+ tror jag det var. Jävlar vad jobbig den tjejen kan vara, hon med spyan ni vet. Beter sig lite som en flodhäst med damp samtidigt som hon låter som en skrikapa. Hur som helst.. Fastnade där och kände att jag fick lov att se vad ordet skulle vara, men jag somnade innan jag hann höra någon säga det. Tack och lov visste jag var det var, men ändå. Vaknade en stund senare och gick och la mig i sängen och sov på riktigt.. Pju!

Ska ta bilen ner till Pappersvinden och hjälpa Monica idag. Sen ska jag ta med mig Marica och gå på julklappskväll där också. Spännande! Så, nu måste jag först kila ner på stan och köpa mig lite mat då jag inte orkar göra någon mat själv, sen beger jag mig bort till bakgatan (som Monica så fint kallar den) där Pappersvinden ligger.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits