Trevliga Fredag!

[13:34]

Jocke sitter och kollar på hockey, Sverige-Ryssland. En av hans gamla polare är med och spelar, Tomas Skogs. Rätt coolt. Inte för mig dock, jag känner honom inte..

Gårdagen var en av årets trevligaste Fredagar, om man bortser från filmen som vi såg som var rätt så nasty av sig. Vi käkade god mat, drack lite gott och kollade film (Parfymen - Berättelsen Om En Mördare), skrattade, käkade massa godis och chips, pratade och flummade. Trivs riktigt bra där borta hos värmlänningarna :) Blev inga kattfisar igår, vilket vi tackar gudarna för. Avslutade kvällen med att sitta och skrämma upp oss över spökhistorier, eller.. I alla fall så tror jag att jag och Marica skrämde upp oss ett snäpp över det normala. Jag var helt tossig när jag kom hem till lägenheten.. Vet inte hur det blev med dealen som Marica försökte med för att slippa sova längst ut i sängen, tack och lov så slapp jag tänka på några såna saker, för jag sover alltid längst in! För att göra en lång historia kort så var det trevligt och vi gör det gärna tusen gånger till. Och apropå, så är jag megaavis på Marica som har en så påhittig karl, hon fick ledtrådar som hon skulle klura ut för att hitta sina presenter som låg gömda lite här och var i huset. JAG VILL OCKSÅ LETA efter mina presenter!

Ska dra ut på Lager 157 i SÅgmyra sen när hockeyn är klar. Kolla på kläder trots att man inte har en krona att handla för. Ska ju bli plågsamt med andra ord. BUHU! Brorsan, min svägerska och brorsdotter följer med oss bort på lagret. De har gångavstånd bort så vi skulle träffas där :) Har inte sett min brorsdotter, Amberle, på jättelänge. Ska bli kul att träffa dem allihopa förstås!

Niklas Wikegård måste vara tidernas roligaste hockeykommentator apropå något helt annat.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits