Stolt hönsmamma!

[22:18]

Gud vad jag är kissnödig.. Sådär, nu var det åtgärdat. Nu lät det som att jag satte mig och kissade på stolen kanske, man jag sprang faktiskt fram och tillbaka till toaletten på mellan första och andra meningen!

Har varit en sväng till Kniva idag, druckit lite kaffe och käkat hemgjorda pepparkakor. Skrattat en svätt åt Olivers upptåg, den ungen är bra tokig! Har suttit och sålt biljetter till i helgen, finns inte många kvar nu. Har också haft danslektion med mina underbara nybörjarelever, mellan 20-21.

Idag tror jag att jag för första gången blev riktigt, riktigt nöjd med hur de slet på lektionen. Jag kan kalla mig för en stolt hönsmamma, för de var så duktiga att jag bara ville krama om allihopa. De slet så svetten rann i deras pannor, mycket berodde dock på att jag stod bakom dem och skrek mig blå i ansiktet :) De såg smått chockade ut när de märkte att de blev anfådda. Nu vet de hur de ska arbeta om de kommer tillbaka nästa termin. Jag har aldrig tidigare varit så nöjd efter en lektion som idag. Ska krama om dem hårt efter att föreställningarna är slut i helgen, de ska allt få höra hur stolt jag är över dem..

Karin Olofsson är boven i dramat vad gäller min totala besatthet av att hitta Banana Skids och Lion. Hittade Lion på Willy's idag, så jag köpte en sån. Nu är det bara skidsen jag är i desperat behov av att hitta. Kan någon tipsa mig på var i Falun jag kan hitta Banana Skids? Sist jag åt såna köpte jag dem uppe på Mora Ridklubb, och det var typ 10 år sedan, på den tiden som de kostade typ 1 krona.. Världen går minsann utför..

Nu sitter jag och knaprar lite på Juleskum, alltså skumtomtar. Även dessa godisar har jag Karin att skylla på för att jag hamstrar. Hon är duktig på att göra mig sugen på vissa sorters godis minsann :) Det visar hur ofta jag är inne och besöker hennes blogg!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Det är bara att ta sig ut till centralorten Vika och släntra in till disken på Vika café, där dom helt underbara kolorna finns. Och du, priset är det samma fast det känns som kolorna krympt....

2007-12-06 @ 17:41:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits