Stämpling

[12:41]

Wiie, jag äger nu mina första stämplar. Jag är överlycklig, och ska genast sätta mig och testa litegranna.. Måste dock åka ner på Pappersvinden igen eftersom jag glömde köpa lite pryxlar som jag vet att jag behöver. SKIT, mitt minne är bra men på tok för kort.

Tvättid nu, tråkigaste sysslan som finns. Eller njä, diska är tråkigare. Hur som helst, har tvättid till 16:00 sen slutar väl karln min jobbet, och så blir det dusch och rengöring eftersom man inte vill lukta tvättid hela kvällen. Hoppas och vill att Marica och Marcus fortfarande vill ha besök, för då kommer vi åka och hänga i Herrhagen en stund denna Fredag eftersom Marica fyller år och allt!

Här hemma ser det fortfarande ut att ha pågått världskrig sen nittonhundrafrysitfast.. Jag fattar inte, vi ser ut att bo i en bunker. Grannarna mittemot som har insyn till oss måste tro att vi aldrig städar. Vilket vi ioförsig inte gör så mycket förstås.. Annars skulle det inte se ut så här. Gud vad jag är lat, en mycket lat människa. Jag skäms. Längtar efter att få börja flytta, så man kan kasta all skit som man ändå aldrig använder.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Georgsina

Great Site thanks


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits