Snart julafton

[21:54]

Snart är det julafton. Vi har ioförsig redan haft en liten minijulafton idag med både paketöppning och lite god julmat. Ingen snaps dock, det spar jag till imorgon, om jag ska ha någon överhuvudtaget.

Med risk att uppröra, så måste jag bara få undra öppet vad fan som har hänt med Mora Ridklubb? Det var ju så annorlunda när man var yngre. Nu verkar ingen veta något alls, utan alla bara gör sitt och glömmer bort annat.. Ungefär lika flummigt som jag skrev föregående mening verkar det vara där uppe nu. Småungar springer omkring och har ansvar för 15 hästar och hur de ska fodras trots att ungarna knappt vet om havre och kraft är olika typer av foder.. Jag blir mörkrädd. Dessutom är så många hästar helt sjukt ouppfostrade, man blir nästan arg. Lillsyster höll ju fan på att bli både nersprungen och ihjälbiten (lite i alla fall) av någon galen häst som inte lyssnade ett jota på vad hon sa och inte. Fostra hästarna för guds skull, för deras skull om inte annat.

Nu ska jag vara social vid tvn, och sen är det nog julafton snart ska du se!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Eivindelle

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits