Snart är det jul

[12:10]

Jag har inte firat en enda advent denna jul, och det är jag ledsen över. Vi har inte pyntat minsta lilla i lägenheten heller, vi ska ju ändå flytta snart. Ingen julstämning alls, och jag är så irriterad över det. Kolla bara hemma hos Marica och Marcus, eller hos Micke och Monica (Oj vad många M det blev), de har det så där mysigt juligt överallt.

Om en vecka är det julafton. Jag fattar det liksom inte. Nyss var det nystartad termin på DANSA! I Falun och man var stressad upp över öronen. Nu är det snart julafton, visserligen är jag fortfarande stressad, men vart sjutton har tiden tagit vägen? Jag har jobbat på donken i typ 2-3 månader. Tiden går så fort att man blir rädd..

Duschen jag nyss tog var välbehövd. Efter en helg av donkenarbete så känner man sig inte direkt fräsch, hur mycket man än har tvättat sig så känner man sig flottig. Men det är väl kanske charmigt det med, eller inte.

Pappersvinden nästa. Kan knappt vara där längre, jag vill ha allt och kan inte köpa något! :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Teomelisa

Your website is extremely interesting


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits