Rubrik

[11:11]

Nä, jag har slut på vettiga rubriker. Jag kommer inte på något som jag inte redan har skrivit en gång idag. Så är det med det!

Har sovit över. Jag borde ha gått upp redan vid nio för att hinna med allt jag ska göra, men trot ni att jag gjorde det? Eh, ne.. Gick upp för kanske tjugo minuter sen. Blir arg på mig själv ibland, jag är så lat på morgnarna! Måste skärpa mig nu. Men det är ju mörkt och kallt, då vill man egentligen inte gå upp tidigt. Nog för att nio inte är ett dugg tidigt, men ändå..

Jag vill ha spelkväll nu. Jag vill skratta hysteriskt, dricka lite gott och vara i härligt sällskap. Har jag för mig rätt så skulle ändå J på "företagsmiddag" som han så smart kallar det. Hoho ja, jag vet nog hur det brukar vara. Åker nykter och kommer hem.. ehm.. mindre nykter. Men jag ska också vara mindre nykter, så jag kommer väl få lov att gå hem ensam. Och det vill jag verkligen inte. Men det skiter jag i, för jag ska dricka vin!

Nu bör jag ta tag i dagens sysslor.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Tips på bra foundation: Make up store har bra sådana i små burkar. Finns i flera nyanser. Lägg på med svamp. Finns också mer "lättflytande" i pumpflaska på samma affär. Beror på vad man själv tycker är mest praktiskt. Kostar lite men är drygt och bra kvalitet.

2007-12-04 @ 12:04:21
Postat av: Noasophie

NICE AND WONDERFUL SITE


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits