Pippi?

[15:58]

Julstämningen blir bara större och större. Längtar till julafton nu. Grejen som är bara, är att jag inte ens köpt en julklapp än. Tänkte försöka med det imorgon.. Gud vad jag är sent ute :)

Satt och kollade runt på en del bloggar, någon bloggade om godis. Då slog det mig. Den ultimata godisaffären för mig är den som Pippi Långstrump besöker i en av filmerna, har för mig att det är filmen där hon letar efter spunken. Hade jag besökt den affären hade jag antagligen köpt allt jag tittat på..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Aaah, stop it! Jag har knappt heller köpt några och jag är egentligen för fattig för sånt! Du får hänga med till Dollarstore imorrn och köpa... eeh... prisvärda presenter! =) Måste fixa alla imorrn jag eftersom vi åker till Värmland på lördag. Kram!

Postat av: Victortine

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2009-08-14 @ 07:52:20
URL: http://victortine.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits