Nysningar och nervositet

[08:49]

Jag har nyst konstant sen jag gick upp för typ en halvtimme sen. Jag räknade inte nysningarna först, men nu när jag har börjat är jag uppe i 9 stycken. Innan dessa måste jag ha nyst säkert det tredubbla, och jag skämtar inte. Jag skrattar till och med nu när jag nyser, för det kan ju inte låta annat än väldigt retarded..

Idag har vi första föreställningen av tre möjliga. Klockan 15:00, för att vara exakt, öppnar vi hela showen :) Det finns biljetter kvar till i morgon tror jag, så om någon skulle vivlja gå klockan 15:00 imorgon så måste ni kontakta mig, annars kommer ni inte in!

Måste hinna ner på H&M och köpa lösögonfransar och foundation. Kanske också en svart sporttop, eftersom min nuvarande verkar ha sprungit och gömt sig i någon avlägsen garderob eller hylla här i lägenheten. Ska hur som helst bli jättekul idag, alla mina grupper kommer förhoppningsvis sköta sig finfint så att jag slipper gå runt och oroa mig..

Jag börjar bli nervös.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits