Nysande och missat glöggdrickande

[11:34]

Jag har nyst sjuttioelva gånger idag och det kliar fortfarande i näsan. Jag har ont i pannan pga en finne som håller på att slita sig lös. Jag har också ont vid min ena visdomstand, tror att jag kommer få lov att operera bort allihopa som det känns just nu. J är ute och uppvaktar bilen, as usual. Han gillar nog snart bilen mer än vad han gillar mig.

Idag är det 1:a advent och nu kommer sakta paniken angående juklappar krypande. Jag vet vad jag ska köpa för skoj åt mamma, annars vet jag inte alls. Inga dyrgripar i alla fall, jag har inga pengar! Är julskyltning idag, ska bli kul med tanke på att jag inte har gått på någon sådan på länge. Ska leta efter en mössa och en halsduk. Köpte ett par vantar igår för att jag innerligt behöver ett par eftersom mina händer torkar ut annars. Så nu mössa och halsduk kvar. Ska kolla på Indiska efter mössa tror jag, vill ha en lite större mössa, har jag en sån där "figursydd" typ så ser jag bara allmänt ful ut.. Sällan skådar man dock att jag ser allmänt snygg ut, men i för tajta mössor har jag en tendens att se värre ut än vad jag redan gör.

Hostan vägrar att ge med sig. Har lite smått panik inför kommande vecka då det är sista veckan för terminen på DANSA! I Falun. Eller, jag har ganska MYCKET panik.. Fast jag väljer att inte låtsas om det!

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT Marica att jag inte hörde av mig angående glöggen igår. Känner mig så duuuuum. Ville verkligen komma, men vi åkt en tripp till Mora för att inhalera lite hostmedicin. Please, don't kill me?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Locka fram finnen med lite Koskenkorva.....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits