Ny vecka..

[13:57]

Har varit helt bortblåst denna helg. Inte suttit stilla en stund känns det som. Dansföreställning tär verkligen på en dessutom, så man har ju varit helt slut vid hemkomst både Lördag och Söndag. Hade fyra grupper att hålla koll på, alltså runt 70 elever, plus mina egna nummer, klädbyten och till råga på allt fick man agera polis hela föreställningarna i form av hyschande åt barn som pratade för högt bakom scenen, fösa ut killar som inte ens dansade ur omklädningsrummen och säga åt alla övriga att sluta väsnas som elefanthjordar.. Jag är helt slut i skallen, jag har officiellt fått svamphjärna igen!

Ikväll ska jag göra julkort :) Nu ska jag kolla One Three Hill!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Albertedel

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits