Nu räcker det!

[10:38]

Jag är faktiskt jävligt less på den här situationen nu. Det blir ju inge bättre och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att det ska bli det när jag verkligen till och med har SKRIVIT och bett om annat än vad jag får. Det är inge kul att vara uppbokad en hel jävla helg för 3 timmar, det tjänar jag inget på ändå.. Varför inte ge mig något normalt som alla andra i min position får? Känns som att det bara är jag som är kvar på tretimmarpassen nu.. Shit the same!

Ska tvätta klockan tolv, nu ska jag åka till Pappersvinden och få lite gjort innan allt sätter igång. Hoppas att Marica håller kvar sin inbjudan sen, då ska vi fira :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Georgzahra

Great site keep up the good work


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits