Monster

[13:23]

Jag erkänner att jag har sovit alldeles för länge. Satt uppe till efter tre inatt och kollade efter jobb. Jag vill åka till USA, skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba som Au Pair hos någon mysig familj med dans- och hästintresse. Allt verkar ju så bra, men så vet jag ju att det inte är. Har hört många mardrömshistorier. Hur som helst så vill jag åka till USA, dansa och hitta mycket ny inspiration!

Har skaffat mig ett eget monster på monster.se. Var mycket därför jag blev sittandes uppe så länge inatt, för det där CV:t var milslångt. Men nu är det gjort i alla fall, och det är skönt. Nu ska jag bara börja söka jobb också. Jag har insett att jag typ inte kan söka någonting vettigt alls. Jag har ingen riktigt utbildning känns det som. Estetisk linje, inriktning dans. Hm, på det blir man ingen ekonomiassistent direkt..

Nu ska jag börja diska. Ser ut att ha varit ett tredje - och ett fjärde också för den delen - världskrig här inne i lägenheten. Jag kan bara inte erkänna att det är jag som bor här.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Ha ha ha, Tabu-spelandet var ju asroligt! "...ROMANTISKT!" ;o) Vi måste ha fler spelkvällar framöver! =) Vi åker till Värmland den 22-23 någon gång tror jag. Jobbar på Din Sko den 22 så inte tidigare än så iaf. Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits