Mat till frukost

[11:48]

Ja, till och med pappa tycker att jag är konstig. Men jag tycker faktiskt om att äta mat till frukost, underligt eller inte. Jag blir så less på mackor, mjölk och lite fler mackor.. Nu har jag ätit lite rester från maten vi lagade till igårkväll. Gottigotti!

Hatar denna dator.. Ofta också.. Den hänger sig och ska bråka när man verkligen inte har lust att bråka med honom. Så bångstyrig som maskinen är så måste det vara en han! En egendragen slutsats.. Nu verkar han dock inte vara lika arg, fick lov att starta om honom alldeles nyss, så nu kanske han är gladare.

Idag ska jag inte göra någonting alls, som tidigare dagar. Jag ska lata framför tvn, jag har halsont igen som vanligt så jag ska väl kanske diska, men inget annat. Ska käka lite glass också, i rehabiliteringssyfte för min hals då förstås..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits