Massa jobb

[23:43]

Inte egentligen massa jobb, men jag har jobbat ett pass idag mellan 12:00-16:20 och nu ska jag jobba 01:00-04:00 också. Ska bli spännande att se vad denna Fredagsnatt har att bjuda på i gästväg. Jobbiga gäster? Trevliga gäster? Stökiga gäster? Provocerande gäster? Fulla gäster? Jag ber hur som helst till gudarna att jag slipper vara ute i lobbyn. Brukar alltid vara någon som spyr i fyllan och jag vill verkligen inte torka matrester en natt som denna, speciellt inte när Jocke nyss har varit dålig.. Hu, jag håller tummarna!

Hann inte skriva på kontrakt till lägenheten idag, så vi får göra det när vi kommer tillbaka till Falun igen runt den 7:e. Måste koreografera som en idiot nu på lovet om jag ska ha en chans att hänga med när dansjobbet sätter igång igen. Den 12/1 startar en ny termin, jag har officiellt 6 lektioner i veckan att ta hand om, det vill säga 6 stycken egenkoreograferade danser att göra innan dess. Ska eventuellt ha en 7:e lektion också, vet inte hur det ska gå, men jag är positiv! Så jag måste försöka ta mig in i danssalen på St Mikaelskolan i Mora och koreografera som galen fram tills man är hemma i Falun igen. Ska ta med mig dansfilmerna jag har här också, så att jag kan hämta lite inspiration. Hoppas och ber att Matilda är sugen på lite reunion i gamla goda danssalen som man har dansat i under hela gymnasiet, hon och jag har en tendens att ganska lätt koreografera tillsammans..

Snart en timma kvar tills jobbdags, sen är jag ledig fram till den 12/1 då jag jobbar dagpass, sen är det full rulle på DANSA! I Falun några veckor framöver då det är en massa, massa arbete som måste göras för att få starten att rulla på så smidigt som möjligt. Många nya ansikten brukar det vara, och fullsmockade lektioner också. Runt 30 pers per lektion är väl att vänta I guess.. Och jag ska dansa StreetJazz, som ska bli fenomenalt kul :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Ilyasandrine

Very nice site. Will sure visit again.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits