Inget vettigt

[15:27]

Jag har verkligen inte gjort något vettigt alls idag. Jag har legat framför tvn.. Ätit lite.. Usch.. Jag har alltså inte gjort något vettigt! Men nu känns det ju onödigt att börja med något ioförsig, jag ska duscha och sen ska jag på julkortskväll. Ska bli så jäkla KUL!!!!!! :) Jag har längtat så mycket efter den här kvällen. Eller.. Jag fick ju rent tekniskt veta idag att det var ikväll jag skulle dit, för egentligen har jag längtat efter imorgon då jag egentligen skulle gå, men jag har bytt dag helt enkelt. Nu svamlar jag, I know.

Sitter och kollar på Gilmore Girls som är typ ett av de bästa serierna som går på tv, förutom Vänner.. Och House.. Och Heroes.. Och Desperate Housewifes.. Och.. Ja ni kanske fattar.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits