Herrejisses

[11:14]

Nu har jag gått och blivit tokig. Jag behöver inte köpa julklappar, men nu ska jag göra det ändå! Ska åka med M&M till Dollarstore och handla lite bra (läs:BILLIGA) julklappar. Ska bara köpa sånt som jag vet att man behöver, det vill säga handdukar och lakan till oss som första prioritet. Så Jocke ska få massa mjuka paket i år vill säga. Vet i sjutton hur jag ska smussla hem dem till mamma och pappa utan att han ser, men so what. Han kommer dock inte bli så glad åt att jag har köpt julklappar och inte han. Ni förstår, vi kör inte med julklappar hemma i Vika längre. En enda julklapp som har maxkostnad och som alla kan ha användning för, sen byter vi bara. Enkelt och ekonomiskt :)

Kanske ska ta och äta något och sen gå ut och skrapa av den där eländiga frosten på rutorna. Just denna vecka har frosten varit outhärdlig, sån där frost som inte ens går att skrapa av. Och ja, det finns olika typer av frost, uppenbarligen! Man skulle behövt en hårtork eller varför inte en eldkastare.. Fick till och med en kommentar från en främmande man som gick förbi och flinade så värst. Han frågade helt enkelt om det gick bra, som det uppenbarligen inte kan ha sett ut att göra. Jag svarade bara ett tungt ja då, och flinade lite löjligt tillbaka medans jag fortsatte att skrapa rutor för glatta livet.

Dåså, Dollarstore it is!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Scarlett Johansson

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits