God Jul!

[19:31]

Snart julklappsutdelning. Julafton har känts ovanligt lite julafton, och det stör mig. Trodde jag skulle ha världens julstämning, men näe.. Nu snart ska vi äta lite efterrätt också. Har nyss varit uppe hos hästarna och sagt god jul, gett lite morötter och sånt. Red Roffe idag, hur kul som helst att vara där uppe igen. Tror att jag måste börja igen nu. Storasyster ska ju ner till Skåne och påbörja sin ryttarkarriär, lillsyrran ska till Helena Lundbäck som det verkar och få in en fot hos de stora essen inom svenska hoppeliten. Så båda systrarna kommer helt enkelt att få sina drömmar uppfyllda vilket är hur kul som helst, eftersom båda förtjänar det så fruktansvärt mycket! Ja, åter till julafton. Vi är ju så få i år. Bara mamma, pappa, storasyster, lillasyster, jag och Jocke. Jättefå helt enkelt..

Nu julklappar.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Fridah

Hoppas du får en fortsatt fin julafton, :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits