Brinner i knutarna

[14:00]

Låten är klippt och klar, det jobbiga är att det brukar låta annorlunda när man stoppar cd-skivan i en spelare, då kan det helt plötsligt bli världens sämsta klippning. Mitt mest lyckade projekt so far är ändå min Missy Elliott-remix som innehåller tre olika låtar plus övergångar eftersom alla låtarna inte har samma tempo. Det är den bästa och jag antar att jag inte kommer lyckas så bra en andra gång dessvärre. Nu är jag inte lika noggrann dock, för nu har jag bara bråttom och känner att jag inte orkar vara så noga. Tråkigt nog kanske man ska säga..

Sitter och kollar på olika bloggar. Hittade en om make-up, vill också kunna sminka mig snyggt och använda dyra ögonskuggor och så vidare. Jag använder H&Ms ögonskuggor som är urkassa egentligen, duger väl till vardags med så fort man sma smacka på lite extra så ser det bara skitigt och fläckigt ut. Någon som har tips på bra ögonskuggor som ändå inte är så himla dyra? För jag har tyvärr inte råd med vad som helst..
 
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Maxfactor har bra ögonskuggor.

2007-12-05 @ 16:07:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits