Börjar undra?

[22:25]

"Total stillhet, själaro. Musik är som terapi. Inget är mer effektivt för ett brustet hjärta, en lyckans dag eller mitt i ett oväder. Musik är min himmel, mitt hav, min sol och min jord. Musik gör mig.."

- Jag såg att jag har skrivit detta i ett tidigare inlägg någon gång i somras kanske. Ibland undrar jag om jag faktiskt har någon ljus stund om året trots allt!

Har fått en del engelsktalande gäster här på sistone som det verkar, får i alla fall kommentarer på engelska. Men frågan är om de råkar komma in på fel länk eller så när de ska kommentera, för jag fattar ärligt talat inte hur det går ihop? Förstår de svenska är det ju en sak förstås. Men det går hur som helst inte ihop i min hjärna. Jag tror fast beslutet att de måste ha kommit helt fel..

För övrigt så känner jag mig så där löjligt tillfreds. Bara lugn. Mycket har löst sig. Fast jag sitter ju som på nålar bara av tanken på att jag ska stå och brassa hamburgare för första gången på donken i Falun på en av årets mest inkomstrika dagar, juldagen.. Dessutom mitt i natten. Kommer bli rysligt spännande. Antagligen har jag dött av stress redan dagen innan, men det är väl sånt man får ta i branschen I guess.. Har hjärnröta.. Hur stavas det..? Bransh, bransch, branch? Herregud, jag som ska vara rätt bra på det här med språk. (!)

Nu ska jag sätta rumpan framför tvn och kolla på Brothers & Sisters som jag har blivit besatt av. Sen ska jag nog ta mig i kragen och gå till sängs. Jag brukar inte vara så duktig på att lägga mig i tid nämligen.

I have a confession to make, apropå inget.. Jag ha shoppat idag. Sån där onödighetsshopping som bara känns.. ehm.. onödig (?) .. Jag vet inte vad för nytta jag kommer ha av köpta varor, men jag antar att det kommer visa sig till slut. Det enda bra köpet jag gjorde var en mössa, en stor en.. Lila, med några fjantiga paljetter på.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :) Du lär inte bli besviken!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits