Sovatajm

[00:18]

J ligger nere på soffan och slumrar, troligtvis så sitter pappa också och sover framför tvn. Nu ska jag väcka J lite försiktigt och sen släpa med mig honom ut i husvagnen. Det är ju så kallt ute, 0 grader. Hualigen.. Minns inga frostiga morgnar i Augusti.. Antingen är jag senil eller jävligt naiv.

Satt framför tvn hela högen här hemma i Vika. Plötsligt hör allihopa ett varulvsliknande tjut utifrån köket. Junior skrek, och jag ryser än när jag tänker på det.. Har aldrig hört en hund skrika sådär. Och han skrek länge också. Asläskigt.

Nu sova! 

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Stefan L

Tjenare vickis!
Hahaha, vilka roliga släktingar/kusiner man har, hahaha. Kanske ska ta å flytta upp till er dalmasar !?
Men inte förren jag har gått ut nian,,, nyss börjat åttan så de e bara två år kvar... Hejja hejja!!
Tjooho på dig J också!
Hoppas allt flyter på där uppe!
//Over and out//

2007-09-03 @ 20:44:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits