Scrapbooking

[09:25]

Uppe relativt tidigt ändå, imorgon blir det ännu tidigare. Då ska vi till Banken och fota litegranna, ska bli så skoj. Måste hitta något svart att ha på mig bara. Hm. Är uppe nu för att baka lite muffins som jag kan ta med mig till Pappersvinden. Gud, jag har verkligen blivit beroende av att baka muffins. Förstår inte varför egentligen. Nu tänkte jag försöka göra Daim-muffins. Eller om jag inte orkar krossa Daimen, då tar jag Geishan istället..

Var på Pappersvinden hela eftermiddagen igår, sprang runt och pratade en massa, Ulrika kom in och var inspirerande i sin vanliga ordning. Angelica ringde också, så man kan ju säga att gänget var samlat, på sitt vis, redan igår. Var även på kurs för min kära bror mellan 18-21. Intressant att lära sig lite mer om fotoredigeringsprogram, igår var det GIMP. Behöver verkligen det! Och ikväll blir det träff, med "gänget": Ulrika, Monica, Angelica och jag. Ska bli så kul! Håller på att scrappa ell litet, litet mini-album. Kommer att bli så sött, kan tillochmed sätta det på en nyckelring om jag vill..

Nu måste jag baka, och eventuellt käka lite frukost. Eller så tar jag med mig mackor och så äter jag med Monica på Pappersvinden. Å för en rolig dag!!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits