Piip Piiip!

[08:49]

Microvågsugnen skriker på mig.. Eh, varför skrev jag inte bara micron aåropå inget alls.. Men.. Jag håller på att värma tacopizza från igårkväll som jag gjorde. Fy vad dålig den blev. Ingen fluffig botten där inte, och köttfärsen räckte knappt. Måste kompensera upp det med en jäkla massa grönsaker för att det inte ska smaka plast. Fast den blev god där det ligger mycket ost och kött.. Annars smakade den bara tråkigt. Jag som brukar gilla kanter annars, men inte mina egna!

Idag ska jag vara på Pappersvinden och hjälpa till lite. Skönt att komma ur detta råttbo som jag brukar kalla hem. Hah.. Å solen lyser här utanför. Morgonsolen. Jag vet inte vad jag gör uppe så här tidigt när jag faktiskt kan sova.. Och förresten, min tand är inte lika arg idag, det är skönt. Återstår att se om jag råkar bita i något hårt eller ej, då kanske den blir förbannad igen.

Fan vad micron piper, dags att äta mat till frukost!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits