På Pappersvinden

[14:55]

Har nyligen käkat lunch med Monica, Micke och Linda. Jag åt Pan Pizza, jäkligt exklusivt verkligen.. Eller inte. Men det funkade. Dock hade jag ätit en monsterstor muffins kort dessförinnan, ingen planering i kroppen här inte. Så jag blev rätt proppad i magen kan jag tala om. Huh..

Sitter för övrigt och ska fortsätta att pilla med mitt miniminimini-album. Det måste bli klart idag, det är ju så litet. Det är så skönt att vara här hela dagarna, då får man ha trevligt sällskap och hålla på med det man gillar. Har stått och dreglat över en massa Melissa Frances-papper som är helt underbara. Jag vill scrappa julkort redan, det säger ganska mycket. Helt galet. Trodde att Monica skulle få hjärtattack ett tag, även jag själv blev rätt uppspelt ett par gånger.. Dock inte riktigt lika mycket som Monica, men ändå :)

Nu ska jag gå ifrån kassan då det verkar komma kunder, och jag kan ju inget just, så det skulle ju vara dumt om jag sitter här som ett fån och flinar när någon går in genom dörren och vill ha bra service.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: viktoria

hej det är viktoria, haha, gud vad coolt att vi heter samma sak måste jag verkligen hålla med om. jag dansar också och gillar musik, dock är jag jätterädd för hästar så det är väl där vi skiljer oss åt, haha :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits