Ny dag

[10:49]

Klockan ett ska vi vara hos veterinären i Rättvik. Hoppas, hoppas, hoppas att Norton har blivit lite bättre. Men jag antar att det kommer bli samma visa igen. Ingen kan hitta något fel, och det är väl skumt? Någonstans sitter ju det onda, annars skulle han inte halta. Hästar, eller djur överhuvudtaget, fejkar inte hälta i månader.. Något är ju uppenbarligen fel..

Jag saknar min J. Han är i Falun och jobbar som en tok. Jag vill att han ska vara där jag är. Jag vill helst av allt hem till lägenheten trots att jag inte gillar den.. Jag vill till Pappersvinden och scrappa och prata en massa med alla underbara människor som brukar vistas där. Jag ska snart börja jobba igen. Dansarutbildningens termin har börjat och jag vill ju vara där nu och dansa. Fast jag har satont i stortåleden, så det skulle ju inte funka hur som helst. Jag vill starta upp min dansgrupp och börja planera och koreografera. Jag vill så mycket hemma i Falun nu. Jag vill HEM!

Har köpt en ny hudcreme. Dove Summer Glow Bodylotion. Brun-utan.sol effekt alltså. Trodde det var bullshit men det verkar det inte vara trots allt. Jag har fått lätt färgglad hud igen, efter en pissig sommar. Fast jag tycker att jag börjar se ut som en morot, dessutom ser jag skitig ut om händer och fötter. Så jag tror inte att jag gillar Doves hudcreme med "gradvis BUS-effekt".. Jag ska köpa Acos istället, har sett på en blogg att den ska vara bäst! Fast, när jag tänkte efter så kan jag väl likagärna vara blekfis hela vintern, jag är ju trots allt svensk..

Gud, jag skriver om vardagliga saker, inte bara elände. Fy fan vad skönt. För nu orkar jag inte fundera längre. Han har fått fnatt och vi ska lösa det, så är det bara. Rörigt, men så är det!

Måste ner till stallet och fixa iordning allt innan avfärd.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Grattis till jobbet!
Hoppas att du kommer tillbaka till Falun så att du kan vara med oss i morrn kväll, även om jag misstänker att du blir kvar däruppe ett tag.
Hoppas verkligen att Norton inte ska behöva sätta livet till, lilla gubben...
Krama alla!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits