Nuså

[10:00]

Nu öppnar Pappersvinden. Å gud vilken tönt jag är :) Muffinsen står i ugnen, blir något tokigt med smeten, den är mycket lösare nu än vad den brukar vara. Jag skyller på formarna från Toppits igen. Om muffinsen blir till att se ut som bajskorvar igen så kommer jag att slänga formarna direkt.

Har nu målat mina naglar lila, mest för att jag annars river på dem så att de blir så tunna att de går av. Sen sätter jag på mörkare nagellack för att slippa att det ska se ut som att jag har pillat i något brunt efter dagens scrapträff, för där används nämligen brunfärg till att "sota" kanterna, Chalk som det heter (tror att det stavas så?).. Det blir så förfärligt fult att ha röda eller vanliga naglar och sen se ut som bajsmannen om fingrarna.

Jag har hamnat i någon ny bajs och kiss-era tror jag. Brukar inte prata så mycket bajs annars, men nu är ju det de enda jag gör för bövelen. Ber om ursäkt för det. Det är väl bara dåligt ordförråd I guess.

Håller på att lyssna sönder soundtracken till Step Up. Jisses vad bra!

Än så länge ser muffinsen ut att må bra, men jag får väl se om de tippar idag igen. Ber att de ska sluta att göra så, annars kommer jag nog att sluta upp helt med att baka. Eller så uppfinner jag helt enkelt nya muffinsformen. Victorias Tippade Geishamuffins.. Hm..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits