Muffins & Dans

[11:53]

Har suttit framför tvn nu på förmiddagen, snackat lite med my big sister som hade massa spännande att berätta imorse när hon ringde. Intriger, hujedamig, hur kan det vara så spännande? Nu tänkte jag att jag skulle baka litegranna, igen.. Jag har blivit muffsoholist. Nu ska jag baka daimmuffs och kanske geishamuffs igen. Har dock inte rätt muffinsformar, brukar använda Eldorados underbara oversize muffinsformar, nu fick jag nöja mig med Toppits Stora Muffinsformar, som jag redan har dömt ut.

Jag vill dansa nu, nu är jag så jäkla sugen att det hoppar i kroppen. Vill gå på ett uteställe som enbart spelar hiphop/rnb, så att jag kan få dansa av mig litegranna. Inga jäkla schlagerhits från 90-talet, bara massa dunka dunka. Då är jag nöjd. Då får jag dansa ur mig all streetdance energi. Tyvärr så finns det ju inget sånt ställe här i Falun, så jag får inte stilla mitt begär.. Borde kanske gå till danssalen och koreografera litegranna nu när jag har sån dansglädje. Åh, jag vill ha ett eget danskompani nuuuuu!



Drack en sån där Nutrilett till frukost imorse. Var väl inte det godaste som mina smaklökar har skådat, men det funkade. Så nu ska jag köpa mig ett gäng billigt på Willys. Tyvärr så stillade det dock inte hungern speciellt mycket. Jag är redan vrålhungrig och orkar inte göra mat än. Men nu måste jag, annars tror jag att det kommer att bildas en del vaakum i magen, och det kanske är lite onödigt.

Ikväll ska vi på trav i Rättvik. Har aldrig varit på trav och fattar inte det roliga med det egentligen. Vi ridbrudar hemma i Vika ser helt olika på hästhållning gentemot travfolket om man säger så. Men det ska bli intressant, kanske tillochmed spelar, trots att jag är helt värdelös på trav. Min svärfar däremot, har riktiga skills med travarna. Han vinner lite titt som tätt..

Kanske dags att gå ut en sväng i solen, det är ju faktiskt ganska så fint väder ute trots att jag trodde att väderfolket skulle ha fel. Tror att det blir till att gå en vända i parken runt lasarettet, skulle vara skönt tror jag.

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Sveinjuni

Great .Now i can say thank you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits