Måttligt less

[23:25]

Jag vet inte ens vad jag ska sitta och skriva här just nu. Jag har inget roligt att berätta just, det enda jag är lite glad för just nu är att jag har fått mer jobb på Dansa! I Falun som jag skrev i förra inlägget har jag för mig. Annars så rullar allting på i samma visa. Massor och massor av suckar och man blir måttligt trött på hur något mindre kan växa sig så stort som det nu har blivit. Elände.. Massor av elände..

Imorgon ska vi med Norton till veterinären. Håll tummarna för att det hittas ett fel, annars blir det adios amigo till honom OCKSÅ. Fan, tre hästar på mindre än ett halvår, ska det behöva vara så jävligt undrar man?

Nu ska jag sova. Långa dagar.. Jag börjar undervisa nästa vecka. Herrejisses, jag har inte förberett något typ. Bara till avancerade gruppen. I'm screwed.

Turen i skogen med mamma, syster och hund idag vad fridfull och välbehövd. Så vackert överallt, solen sken genom bladkronorna och tallsnåren. Lugnet spred sig, och jag kände mig fri. Nu är jag fast igen.. Fast bland en massa ångest.

Nu är jag trött på att bara vara negativ i bloggen, men jag kan inte rå för det. FÖRLÅT!

Over and Out// 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits