Koreografering pågår i köket

[15:33]

Muffinsen är klara för längesen, smakade ingenting och ser ut som bajskorvar.. Eller bajshögar snarare. Ingen lyckad bakdag idag inte. Och Tobleronen som jag hade i har försvunnit totalt. Smakade verkligen inget, och jag tänker skylla på de där jäkla muffinsformarna från Toppits. Jag som trodde att de inte skulle vara nå bättre än Eldorados, och nu säger jag att de faktiskt inte var det heller. Jag skyller på formarna, sådär - Deras fel att det blev fel idag. Trots att jag faktiskt tror att jag kan ha gjort något litet fel, men det vill jag egentligen inte erkänna.

Alla verkar säga att det är så förbaskat varmt, jag som inte ens har varit ute något idag. Skäms verkligen att säga det ska ni veta. Det är ju hemskt. Här sitter man och klagar på den typiska svenska sommaren, och när solen väl kommer fram och gör allting stekhett så går jag inte ens ut. Syster ringde igen och berättade att det var 27 grader i skuggan ute i Vika utanför Mora. Hästarna håller bokstavligen på att stekas till hamburgare i den hettan, så de skulle tas in så att de slipper den värsta hettan.. Fast egentligen så har ju den värsta hettan redan varit I guess, för de brukar ju säga att det är mellan 11-15 som det värst. Det är väl visserligen strålarna som är värst då kanske.

Jag är i full rulle att koreografera till en ny dans här mitt i köket. Det går faktiskt bra, tror att jag har en rätt bra idé på G, det känns asbra. Tänker nog mixa in lite mer jazz i streeten. Som det känns nu så har jag lyckats med det ganska bra. Och låten är ju helt suverän. Älskar när de tar med fioler i hiphop! Haha, det är så galet kul att koreografera just nu, fick värsta inspirationen. Nu måste jag fortsätta innan J kommer hem och förstör ;)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Meetrask

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

Postat av: Silasagnethe

Brilliant site. Cheers.

2009-03-18 @ 10:54:55
URL: http://silasagnethe.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits