Hundvakt

[11:35]

Bessy, hunden som jag ska vakta i helgen ligger bredvid mig på golvet och sover på rygg. Ser förfärligt roande ut. Och nu är det inte så att jag också ligger på golvet, vilket det lät som när jag skrev första meningen.. Hm, what?

Jag har fått halsont. Jag är inte svullen i halsen, utan har bara ont. Jävla skit, vi som ska vara i Falun hela helgen. Kul att bli sjuk då! Jag har dessutom blivit så torr i halsen att jag inte kan svälja utan att få en hostattack. Har legat och hostat och halvt kvävts om vartannat. Jobbigt som satan, och jag kan tänka mig att min J inte fick mycket sömn.

Svettas som en gris. Ingen kul information, I know. Men likförbannat så svettas jag. Feber? Njä, brukar inte ha feber. Måste nog ut och gå med Bessy ett tag för att svalka ner mig lite. Ellinor och Magnus, mina danslärare (som är gifta), kom och lämnade Bessy hos oss runt kvart över sju i morse, så jag måste nog ut och gå med henne nu. Hon sover visserligen som ett troll, men jag får väl väcka henne lite försiktigt och fråga om hon vill gå ut.

Jag har förfärligt svårt att stava rätt nu märker jag. Uppdaterar senare idag då jag fått ordning på min skalle och mina fingrar!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits