Falun nästa

[17:37]

Japp, nu bär det av hemåt. Har varit nere i stallet och mockat skit i nästan två timmar. Helt slut nu. Pju! Men nu är det rent och fint hos tottosarna, det är viktigt. Ska till Js mor och far nu och grilla lite innan vi åker. Jag tycker bara att jag äter och äter hela tiden. Det är ju det enda jag gör om dagarna. Så jag ska börja dricka Nutrilett eller något en gång om dagen, till frukost förslagsvis eftersom jag aldrig får i mig någon sådan annars..



Några bilder från mitt ej färdiga tag-album. Måste göras klart, jag är så seg!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

ÅH! Det är så FIIINT! JAg gillar din stil, och har inspirerats av dig när jag gjorde lite kräftstuff!
Nu är vi för övrigt tillbaka efter en fotohelg vid stugan.
Inget blir som man tänkt sig, så mycket kan jag säga, men vi har en del riktigt coola bilder som vi experimenterat fram med hjälp av lååång slutartid och Mickes mobil!
Hoppas vi ses riktigt snart!

Postat av: ulrika_m

Jättefint! Det du gör är vackert och annorlunda, med en alldeles egen stil. Härligt! Kommer tagalbumet med på onsdag så jag får kika lite närmare?

2007-08-06 @ 06:29:06
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Angelica

Ååå vilket fint album. Vad skoj att se någonting som du scrappat :-)
Kram

2007-08-06 @ 11:05:52
URL: http://www.texaslover.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits