En Söndag mitt i livet

[12:06]

Det bär av hem till Falun idag och de är faktiskt skönt. Nu har jag varit och bott hemma hos mamma, pappa och Therese i två veckor och det räcker faktiskt. Det är skönt att ha något eget, och det inser man när man inte har varit hemma i lägenheten på ett tag. Fast jag vill ha hus, och det är typ nu..

Stephanie var här igår kväll. Jättemysigt! Fick prata en massa gamla minnen och skratta en hel del åt några heltokiga filmer från när vi var små. Så skönt att få träffa henne igen, min bästis. Har saknat henne så mycket, hoppas att vi ses mycket oftare nu framöver när hon bor i Sverige igen.

Nu ska jag börja packa iordning så att vi kommer iväg i tid någongång. Ska på "möte" med min chef Helena på Dansa! I Falun vid fem-sextiden. Hoppas att hon kan anställa mig på heltid så att det får bli mitt jobb, att få jobba på en dansstudio. Åh, himmelrike! Och min streetdancekurs för nivå 3 börjar imorgon, spännande det ska bli att se vilka som kommer att gå där. Var trist att inte Lovisa kunde gå denna termin, men förhoppningsvis så kommer vi att gå tillsammans på streetdance i Borlänge istället. Åh, denna vecka kommer att bli lite crazy, det vet jag redan nu. Pjuh, bara att ladda upp inför första veckan på dansterminen!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Zillablog

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits