Cool stuff

[16:59]

Yes, sitter på Pappersvinden än och håller på att kolla igenom mitt enorma bibliotek av internetadresser som jag har dragit på mig bara under sommaren. Jag måste helt enkelt köpa mig en Selaginella Lepidophylla, eller som man kan kalla den med enkelhet: Dinosaur Plant. Glömmer man att vattna den under två dagar, eller varför inte 50 år, så rullar den bara snällt ihop sig och väntar på sina få droppar vatten + lite solsken som den behöver för att överleva. Till och med jag skulle nog klara av att hålla en sådan vid liv, om jag inte glömmer att vattna den på över 51 år då vill säga, vilket inte verkar så troligt..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Spaces

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits